söndag 13 april 2014

Marimekko uppåt väggen.

Äntligen har jag fått hjälp av min fantastiska händiga far att sätta upp mitt snygga Marimekko tyg på väggen. Jag såg en upphängning i en inredningstidning för länge sen som fastnat... Har letat krokar ett tag och fann dem plötsligt på ett byggvaruhus i närområdet. Läderbanden kommer från mattprover som jag fått ...tyget kommer från bästa retrobutiken Tid&rum i Årsta och det heter Kaivu vilket betyder "brunn" . Maija Isola står bakom designen. Hepp! Vad tycks ?? 




7 kommentarer :

  1. Så fint! Vi har satt upp samma tyg, i brun/svart, fast på annat sätt :)

    SvaraRadera
  2. Bra idé. Lätt att byta om du vill hänga upp ett annat tyg.

    SvaraRadera
  3. Snyggt! :) Smart upphängning!

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt och väldans du! Bra val men fram med strykjärnet ;-)

    SvaraRadera
  5. Det blev jättefint passade finfint till din övriga inredning :) Glad Påsk!

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Och fiffigt!
    Glad Påsk!

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!