fredag 28 februari 2014

Nytt till köket!

Jag bloggar allt mindre dels för att jag inte loppisfyndar så mycket längre (jag har det mesta jag behöver) dels för att jag mest använder mig av instagram för det är snabbare, enklare och ger mera respons!  Nyligen köpte jag ett nytt diskställ på Åhléns som jag fått tips om av en instagram och retrofantast! Tack för 
tipset Simon! 



Våren är på gång och mars anländer imorgon så då blev det en glad vårkappa i mitt köksfönster! Välkommen mars! 


Efter att jag haft kvar adventsljusstaken nästan hela februari hittade jag en fin lampa i retrostil på Habitat. Den är alltså nyproducerad men ger väldigt fint sken när den lyser.

4 kommentarer :

  1. Mycket fint och hemtrevligt! Tror att jag måste ta en liten sväng till åhléns ;)

    SvaraRadera
  2. Tack å bockar för glada tillrop!

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!