måndag 9 december 2013

Retrokalender för 2014

När jultidningsförsäljaren ringer på dörren eller kommer med en katalog då börjar julen i mitt huvud...i årets katalog från Semic förlag finns en väldigt fin Retrokalender som föll mig i smaken....alla månader har roliga retrobilder och en text som de flesta nostalgiker känner igen.... såg att den även går att beställa via nätet på t.ex Bokus. Så jag kan varmt rekommendera denna som årets julklapp till den retrointresserade som redan har skåpen fyllda med porslin, vaser och lådorna fyllda med retrotextilier....;-)






2 kommentarer :

  1. Åh.... Så charmig! Men tyvärr hamnar alla mina papperskalendrar förr (oftast) eller senare i pappersåtervinningshögen. Jag börjar så där halvdant med att skriva i dem för att lika snabbt glömma bort dem......

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!