tisdag 5 november 2013

Megaloppis i Gustavsberg och banankartonger

Jag kan inte säga att jag varit flitig med inläggen i höst. Flytten har tagit mycket mera tid och musten ur kropppen och ännu står 9 banankartonger som inte är upppackade. Jag väntar på att få upp stringhyllorna och funderar lite på var de ska sitta....det är betongväggar så det är liksom så att när de är fastborrade då sitter de där tills nästa flytt....(usch för att flytta ofta men det är inte nåt jag tänkt heller).

Förra helgen var jag till Gustavsbergs Megaloppis tillsammans med Prylodesign, Mangania och Tantemmas.
En mycket trevlig återkommande loppis där jag alltid hittat nåt skoj. Denna gång blev det en stor vaxduk i mönstret "Paradise" av Ann-Marie Netterdag. Dessutom i mycket fint skick. Jag har efter flytten insett att jag inte behöver släpa hem mera glas och porslin och till våren kommer jag att sälja av en del ute på Täby loppis.

Ni som inte följer mig på Instagram kan göra det på : mariaariamcarl . Där visar jag mera bilder än jag lägger ut här på bloggen.

Liten låda jag såg på loppisen. Köpte inte.

Netterdags "Paradise"

"Paradise" av Netterdag som vaxduk.

Go fika hemma hos Prylodesign.

5 kommentarer :

  1. Jag missade helt den lilla lådan..... Mönstret är så fint, funderar på att sätta upp det i en ram om jag hittar en större bit!!!

    SvaraRadera
  2. Den lilla lådan såg jag med mönstret är trevligt. Tack för en kul dag och jag är glad att vi kunde avsluta den tillsammans alla fyra hemma hos mig. Duken är ju bara så fantastisk underbar :)

    SvaraRadera
  3. Gud vad spännande med detta mönster i vaxform! Grattis! Om du någon gång vill sälja av en bit räcker med 50 cm så snälla hör av dig!!

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!