onsdag 17 april 2013

Bakluckeloppis

I söndags var jag på bakluckeloppis i Sollentuna. Det var högst upp i parkeringshuset i gallerian. Förutom att det var rått och svinkallt (och sol ute) så var det många säljare och ganska hög fyndfaktor.
Jag hittade efter flera års letande äntligen en röd plastkanna från Gustavsberg med lock i fint skick! Tidigare har jag bara hittat bruna eller med fula inuti så det har aldrig blivit nåt köp. Sen "råkade" jag köpa en Balett-skål av Stig Lindberg bara för att det var så bra pris....jag har ju redan en så kanske denna får bli del i någon byteshandel....

10 kommentarer :

  1. Fina fynd i dom rätta färgerna. Tack för sällskapet och kul att se dig igen.

    SvaraRadera
  2. Kannan är inte bara snygg...den är praktisk också !!!

    SvaraRadera
  3. Åter igen: Flera svenska designklassiker, du har så god smak ;-D

    SvaraRadera
  4. Finaste tillbringaren! Jag har en i perfekt skick och en sliten från min barndom... Båda röda såklart!

    SvaraRadera
  5. sååå fina! Byter gärna om du vill bli av med något av dom. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lindbergs skålen kan jag tänka mig byta. Hör av mig på mail.

      Radera
  6. Verkligen fynd! Grattis (inte alls avundsjuk.. nej.. ;-)

    SvaraRadera
  7. Verkligen fynd! Grattis (inte alls avundsjuk.. nej.. ;-)

    SvaraRadera
  8. Grattis att du äntligen hittade den :)

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!