onsdag 20 februari 2013

Bokrea-tips 2013

Nästa vecka startar traditionsenligt bokrean i nätbutiker och riktiga butiker. Idag tittade jag i Akademibokhandelns katalog och fann några böcker som kan vara värda att införskaffa.


Denna har jag redan och kan rekommendera.
Bara bilder från svenska hem från norr
till söder. 99 kr på rean.


Denna blev jag nyfiken på....får i så
fall hosta upp 149 kr.


79 kr för Moderna designklassiker Lampor

Samma serie som ovan - Stolar 79 pix!

Och till sist Samlarobjekt också 79 kr.

9 kommentarer :

  1. Bra tips! Bokreakatalogerna är intressant läsning och ett måste att kolla igenom. "Detaljer" har jag köpt tidigare och kan rekommenderas.

    SvaraRadera
  2. Jag kan tänka mig allihopa. Bra tips!

    SvaraRadera
  3. jag säger det samma! Tack för tipsen det blir till att åka till bokhandeln på tisdag.

    SvaraRadera
  4. Hej! Bra letat. Du har hittat fler än vad jag gjorde, måste ha slarvat lite. "Detaljer" är alldeles underbar!

    SvaraRadera
  5. Bra tips, det är ju så roligt varje år rean börjar och det kommer ju bara fler och fler nischade böcker för oss loppis, antik och vintage entusiaster för varje år.

    SvaraRadera
  6. Härligt, tack för tipsen. Lite mer att förkovra sig i;) ha en fin helg. Vi sticker till loppisen i Gustavsberg idag.

    SvaraRadera
  7. Bra tips, boken med lampor ska jag passa på att köpa.

    SvaraRadera
  8. Jaa, Detaljer hemma verkar verkligen som en bra inspirations-bok! :)
    Den ska jag nog köpa!

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!