fredag 25 maj 2012

Snabbrunda i Sumpan



I början på veckan var Porslinsbloggen i huvudstaden på kurs så vi slöt upp i Sumpan för en snabb loppisrunda och en skål skulle överlämnas för vidare frakt till Fynd eller ej.  Det hanns med fyra ställen på en knapp timme så det var precis att vi hann svepa igenom alla ställen. Jag hittade den fina tyska vasen i mitten. Och den härliga ugnsformen Dukat från Karlskrona Upsala Ekeby med en fin dekor. Jag lämnade kvar en lika fin men enfärgad grön. 35 pix var den absolut värd. Imorgon väntar premiären för Täby backluckeloppis....:-)


4 kommentarer :

  1. väntar med spänning på min skål! Fint fat du har fått tag på!!!! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Fatet jättefint och vi ses för premiärandet i morgon :)

    SvaraRadera
  3. Fina fynd! Vi ska på mercado i Årsta idag och backluckeloppis imorgon :)

    SvaraRadera
  4. På fatet så ser jag vart ni var. Har ett likadant så jag lät det stå i tisdags :) Men köpte många fina klädesplagg. Får se om vi ses idag! Ska till Skopan först.

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!