lördag 17 mars 2012

Myrorna

Myrorna har ofta skadade varor till för höga priser, men jag har hittat en Myrorna som har okej priser på textiler och kläder och där hittar jag alltid något för de har en enorm källarvåning med textilier och kläder. Idag fann jag nästan 5 meter lång gardinkappa som jag är 98% säker på är från Borås cotton. Det är exakt samma kvalitet och struktur som andra jag har från Borås. Kan det även vara Saini Salonen? Någon därute som vet? Jag hittade även min sommarfavorit kjol i nyskick och rätt storlek så nu behöver jag inte sörja den gamla...(glömde fota den)




Jag lämnade kvar några färgglada plagg, en för stor och en för liten...någon annan får bli glad! Trevlig helg!

Storlek 46

Storlek petite!

12 kommentarer :

  1. Oh vad kul! Har ropat in ett likadant tyg på Tradera (det översta). Tänkte göra en klänning av det :)
    Trevlig lördag!

    SvaraRadera
  2. Ibland avundas jag er textiljägare, ni har en sådan skattkista av rolig formgivning att gräva ur!

    SvaraRadera
  3. Riktigt fynd både när det gäller mönstret och priset!

    SvaraRadera
  4. Jag håller med om att Myrorna allt för ofta sätter ALLDELES för höga priser, och på trasiga saker till och med, ja det är som ett skämt ibland. Men textilier har dom än så länge liksom glömt bort att prissätta med trend priser. Tack och lov! Jag hittar nästan alltid tyger till billiga priser.

    Grattis till det långa tyget, jag kan inte svara på vad det är tyvärr. Men kul att du hittade så mycket tyg :)

    SvaraRadera
  5. Fint tyg! Kul med fina fynd

    SvaraRadera
  6. Härliga färger och mönster!!! Jo, maila mig din adress så skickar jag väskan till dig, har ju glömt bort att höra av mig om det.

    SvaraRadera
  7. Wow vilket läckert tyg! Tror jag vet vilket Myrorna du menar och jag kan bara hålla med, har gjort en del trevliga textilfynd där. :)

    SvaraRadera
  8. Vilket härligt tyg! Letar efter storblommigt jag med, men har ingen aning om tillverkaren tyvärr..*

    kramar Lycke

    SvaraRadera
  9. Härliga färger på tyget! Jag vet inte vem som designat, har inte sett det förr.

    SvaraRadera
  10. Oj, vilket Myrorna är det?

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!