torsdag 10 november 2011

Gustavsbergsloppis med julfynd

I lördags drog loppomobilen iväg med Erika, Maria och Linda till Gustavsbergs loppis. Vi var där lagom till öppning och en liten kö hade bildats...vi bestämde en tid och plats att mötas på och sen gav vi oss ut bland borden...jag och Maria försökte börja längst bort men efter ett tag hade jag förvillat mig bland borden och tänkte att det var tur vi sa en tid då vi skulle ses...efteråt läste jag att även Jenny med bloggen La momes Old fashioned var där...vi såg dock inte till varandra...kanske för att vi gick med fokus på och under alla bord...hi..hi...tror alla hittade en hel del...jag satsade på jultema och hittade även en julklapp som jag inte kommer att avslöja här då syster tittar in här ibland...nä nu ska jag smaka lite på glöggen...trevlig afton!

Jerry Roupe handduk 5 kr

Juldukar...

...kan man inte få nog av...

Ramen ska få bli svart.

Över 3 meter jullöpare för 5 kr

10 kommentarer :

  1. Många härliga fynd du gjort! Handduken var ju för härlig.

    SvaraRadera
  2. Härliga julmotiv till härliga priser :) När dyker du upp på lördag?

    SvaraRadera
  3. ah, juldukar får man aldrig nog av! den där gröna med fåglar på grankvistar var riktigt fin.. man blir sugen på att inventera sitt julduksförråd nu!

    SvaraRadera
  4. Oj vilken fin tavla!!

    /Josefin

    SvaraRadera
  5. Oj, vad fina fynd och inlägg du gjort här på sistone som jag inte haft tid att kika på. Jag har bara arbetat och pluggat, inget eget skapat. I Gustavsberg är jag ju varje må-fre, men ger mig aldrig tid att se mig om.

    SvaraRadera
  6. Härliga juldukar! Kan inte heller låta bli att köpa juldukar. Trots att jag inte använder dem. Börjar dock bli bättre på att behärska mig.

    SvaraRadera
  7. Underbara dukar! Jag kan inte få nog av gamla juldukar, även om de används så sällan. Kanske just därför? ;)

    SvaraRadera
  8. Så fina dukar, jag är bara lite besviken att jag inte såg när du dök ner i lådan. ;)

    SvaraRadera
  9. MÅnga fina men tulpantavlan var den bästa! Blir snyggt med svart.

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!