onsdag 7 september 2011

Tyger från 2 km loppis å annat





Jaha...det där med att begränsa inköpen går bra ända till jag råkar på något snyggt tyg....då blir det bara köp köp köp i mitt huvud....så här visar jag sista tidens fynd...de blå/turkosa stuvbitarna fick jag gratis av en säljare på 2 km loppis i Aspudden. Tyget med barnmotiv ser ut att vara ett sängöverkast och är i bra skick! Almedahlstyget är troligen oanvänt och ganska nytt men i retrostil och Marimekkoörngottet är från Myrorna i Ropsten....voilà!

11 kommentarer :

  1. Jag känner till det där med köp köp i huvudet. snygga fynd. Kram

    SvaraRadera
  2. suck...missade den stora loppisen. Snygga tyger, har så svårt att se om det ska bli snyggt eller ej. Marimekko är alltid lika fint!

    SvaraRadera
  3. Fin fina fynd :) Almedahls tyget är i ett fint mönster så det gör inget att det är nytt. Och Marimekko är ju alltid Marimekko :)

    SvaraRadera
  4. Himla fina! Ska nog ta mig till myrorna i ropsten snart, det var ett tag sen nu!

    SvaraRadera
  5. Hej och hå, vilka fina fynd!

    /singh skapar

    SvaraRadera
  6. de turkosa/blå stuvbitarna gillade jag! så du fick dem, handlade du något annat av säljaren och så fick du dem på köpet?

    SvaraRadera
  7. Jag gillade det rosa tyget, riktigt fint! Härliga färger och fint retromönster :)

    SvaraRadera
  8. Åhåhåååh, så fina! Tur att tyger inte tar så stor plats. Och är lätta att sälja på Tradera om det skulle krisa. ;)

    SvaraRadera
  9. Första bildens stuvbitar... jättesnyggt tyg!

    SvaraRadera
  10. Tack för alla kommentarer. Stuvbitarna fick jag när jag frågade om säljaren hade mera av det tyget....jag handlade inte ens där...pay it forward :-)

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!