söndag 25 september 2011

Bilderboksretro 50 tal



Häromdagen besökte jag akademibokhandeln för inköp av present till en liten parvel. Jag fastnade för denna härliga bok (som parveln var för liten för än så länge)....sen googlade jag namnet och upptäcker att det ska ges ut en bok för varje decennium. Retro är verkligen på tapeten i alla kategorier...kan det vara nostalgin från barndomen som gör sig påmind? Sen såg jag att Lotta Kühlhorn låg bakom omslaget och plötsligt förstår jag varför jag gillar boken ...  

6 kommentarer :

  1. Wohoo, jag som satt här och hade ångest över doppresent, nu vet jag precis vad jag ska köpa! :)

    SvaraRadera
  2. Vad synd att min bror med familj inte är några retro människor eller kanske ska jag försöka med barnen :)
    Jättefina böcker.

    SvaraRadera
  3. Man blir ju alldeles nostalgisk ju. Dom ska jag titta efter.

    SvaraRadera
  4. Wow, bra julklappstips eller födelsedagstips till dottern som fyller 4 i januari :) Tack!

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!