lördag 13 augusti 2011

Penguin cards

Jag gillar att läsa och böcker som har snygga omslag. Penguin är ett gammalt brittiskt förlag som är mer eller mindre känt för sina omslag. Jag har en box med 100 kort med omslag från olika pockets, jag har valt ut de jag tycker är snygga och visar er här...och ja, jag kommer att använda dem och skicka till vänner, några ska jag rama in... Det var svårt att fota utan blixtreflex...Trevlig helg!



Ps. Har försökt svara på tidigare inlägg men blogger funkar inte riktigt så därav inga svar...:-(

15 kommentarer :

  1. Fy bubblan vad snygga! Känner mig en smula avis. Om du känner att du behöver någon att skicka post åt så ställer jag upp helt frivilligt ;)

    Hoppas att du har en fin lördag! ♥

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli fina tavlor och generera lyckliga vänner! :-)

    SvaraRadera
  3. Oj va fina! Jag har nog kikat lite på en såndär box. Nu blev jag ju jättesugen igen! Tack för tipset!

    SvaraRadera
  4. Oj vad snygga. Fantistiska omslag!

    SvaraRadera
  5. Härliga mönster och färgställningar :)

    SvaraRadera
  6. Jag kan som bokomslagsälskare bara säga: Ooooo Aaaaaa Åååååå. Helt underbara!

    SvaraRadera
  7. Jätteläckra! De kommer garanterat göra sig bra på väggen och göra de som får dem med posten lyckliga! :)

    SvaraRadera
  8. vad fina, och bra tips! jag har aldrig hört talas om detta innan.

    SvaraRadera
  9. Håller med! Omslagen är viktiga för att trivas med en bok - och doften! :-)

    SvaraRadera
  10. Vilka fina bilder ...jag har heller aldrig hört talas om dessa. Det här måste jag lära mig mer om,tack för tipset!

    SvaraRadera
  11. Åh, de var fina! Skulle vara svårt att välja vilka man vill rama in och vilka man vill skicka iväg...

    SvaraRadera
  12. Snygga! Trist med inställd loppistur, skulle också iväg idag, men får hoppas på bättre väder imorgon!

    SvaraRadera
  13. Så snygga!! Blir säkert läckra tavlor också.

    SvaraRadera
  14. Hej Gila! Har nu hittat till din blogg efter kommentarerna du gjorde på min. Man blir riktigt loppissugen här! Dessa bokomslag var underbara. Har sett några förut, men många var nya för mig.
    /Viktoria Jannerland

    SvaraRadera
  15. finfina! har du hunnit göra några tavlor än? visa sen! :)

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!