lördag 20 augusti 2011

Pausbild

Jag har inga nya loppisfynd att dela med mig. Idag skulle det blivit en tur till Täby bakluckeloppis men tyvärr så öser regnet ner så det får bli en "städ och röjardag" hemma istället. Jag har i alla fall satt om några sukulenter som jag fick som skott av min mor. Har insett att jag behöver tåliga blommor...krukor och fat är alla loppisfynd. De vita från Steninge, den till vänster okänd och de två faten till höger har jag skrivit om här.
Trevlig lördag, var du än befinner dig !

5 kommentarer :

  1. Här regnade det i tre dygn, utan uppehåll. Slutade igår, men fortfarande mulet. Idag var det flera loppisar, även en baklucke, men för osäkert väder för ett besök. Det blir innepyssel denna helg.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Rekordet i minst antal bilar hörde jag var 27 stycken. Tills idag kanske. För jag tror inte det var fler än så på Täby idag...men jag var där :-) För nyfiken för att låta bli.

    SvaraRadera
  3. ibland är det skönt att röja

    SvaraRadera
  4. Kan vara skönt med en dag i hemmets lugna vrå när regnet det bara öser ner;) de små krukorna var jättefina!

    SvaraRadera
  5. Skönt! Ha en bra söndag!

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!