söndag 7 augusti 2011

Loppiskarta i DN

Tyvärr har flera ställen inte öppet så en heltidsarbetande hinner dit...
Ibland överraskas man av morgontidningen. Idag var det Dagens Nyheter som i Ekonomibilagan skrev om loppisar. I like! Antikexperten Peder Lamm  sa saker som Det finns ingen superloppis. De bra loppisarna finns någonstans mellan Ystad och Haparanda. Men jag kan tipsa om Frälsningsarmén och andra frikyrkliga second hand. Där finns ofta mycket på samma gång, vilket ökar chanserna att hitta något bra,  Dessutom listas på ett uppslag loppisar över hela landet...jag länkar vidare här

5 kommentarer :

  1. Tack Gila! Fler ställen att besöka efter sommaren. Ok, det kommer inte att bli lugnare till hösten :)

    SvaraRadera
  2. Kul, nu fick man lite bra tips på nya loppisar att testa! :)

    SvaraRadera
  3. Då kan jag tipsa om en till loppis. Kolla in bondensloppis på deras hemsida.

    SvaraRadera
  4. Åh, jag skulle verkligen önska att jag hade möjlighet att besöka fler loppisar! Nätet är inte alltid det bästa stället om man vill göra verkliga fynd...

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!