måndag 6 juni 2011

Ruterretro kafé i Boden

Eftersom att det varit långhelg så passade jag på att flyga norrut till släkt och vänner. Det blev inte så många loppisbesök som jag önskat men däremot ett besök på kafé Ruter Retro i Boden. Inte nog med att de har gott hembakat fikabröd, all inredning är så retro det kan bli. Tyvärr glömde jag min kamera så det blev mobilkamera. Enjoy!

PS. Den som är i Boden den 18 juni kan besöka retroauktionen på A8-området alldeles brevid Ruter Retro Kafé. Önskar jag kunde...




8 kommentarer :

  1. Jag är glad att du hittat till mitt favoritfik. Förhoppningsvis så blir det en sväng dit sommar.

    SvaraRadera
  2. Jag älskar det där fiket! Det finns så mycket att titta på så man blir lite lätt tokig :) Så himla mysigt att man kan sitta och ta sig en kaffe i vilket rum man vill ungefär :)

    SvaraRadera
  3. Jag ska försöka ta mig dit nästa gång jag är i Luleå. Ser supernajs ut :)

    SvaraRadera
  4. Wow, tack för tipset om Boden! Vi åker till huset söder om Tromsö dan innan auktionen kan kanske passa på att göra ett besök!!

    SvaraRadera
  5. Läckert, dit skulle jag gärna åka någon gång!

    SvaraRadera
  6. Kommer att passera Boden på vägen till Gällivare i sommar, men inte länge nog för att gå och titta i någon butik. I Gällivare finns dock risken att jag får stanna ett tag, fast jag ska ju vandra - så inga tunga inköp kan göras.

    Djäklar vilken brutal reklam för kalsonger. Föresten, du har ju skrivit ett inlägg i min blogg. Skriver du ett till och "röstar" om hur din semester i sommar kommer bli, ja då kan du vinna ett presentkort på Naturkompaniet. De har ju inte bara naturluffar-prylar ... så det finns alltid något bra.

    http://vandringsman.blogspot.com/2011/05/tavling-1.html

    SvaraRadera
  7. Mattias: Gissar att du kommer passera med tåg på väg norrut :-). Du kommer att gilla tågresan uppåt tror jag. Vackert! Ja, kalsongreklamen är brutal...ha..ha.

    SvaraRadera
  8. Cinna: Önskar jag också kunde gå på auktionen. Helt rätt att stanna till där!

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!