lördag 12 mars 2011

Retromässan del 1




Pust. Att ta sig in på retromässan var det många som ville. Kön var minst sagt lång när jag och Trillivippa kom dit strax innan kl. 12...men eftersom att solen värmde gott så gick tiden ändå ganska fort och vi kom oss in. Oj oj vilka fina saker som fanns där. Det blev även en bloggfika tillsammans med Eli, Dolly och Jan.Det var trevligt att ses och prata prylar. Återkommer en annan dag med flera foton...och berättar om vad vi gjorde efteråt...so long!
UPPDATERING: Stig Lindbergbonaden i mitten heter "Torn och paradisträd" och gjordes även i svart/vitt.

7 kommentarer :

  1. Tack för idag, det var jättekul att träffa dig igen! :) Och glöm nu inte att lägga till mig på facebook och joina "The retroblog network" så vi kan synka alla framtida bloggfikor där. :)

    SvaraRadera
  2. Detsamma. Har addat dig på facebook nu.:-)

    SvaraRadera
  3. Stig Lindberg-tyget hade jag inte sagt nej till om det hade kostat en fjärdedel av priset. Trevligt att ses idag!

    SvaraRadera
  4. Så vackra bonader, jag kunde omöjligt gå idag men det får bli vid nästa tillfälle.

    SvaraRadera
  5. form55: 6500 kr för Lindbergbonaden var liiite väl mycket....:-)
    Randiga Tråden: Vi ses väl om två veckor i Kista?!

    SvaraRadera
  6. Kul att du såg mina saker på mässan! Hade varit riktigt kul att vara där! Kanske nästa år! :)

    SvaraRadera
  7. Bonaden, Stig Lindberg så underbar! Verkar som om mässan var bra, jag får gå dit vid nästa tillfälle.

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!