onsdag 3 november 2010

Höstlöv


Nu är det höstlov och då jobbar jag bara 6 timmar/dag vilket innebär att jag hinner med så mycket mer roligt än att bara jobba. Idag har jag tränat och sen blev det en loppisvända till Kupan. Fann detta underbara tyg i två gardinlängder....höstlöv på höstlovet. Vet ej vem som tillverkat men kan det vara finska Tampella ? Randiga tråden, du hade detta tyg på Antikvärldens dag, eller någon annan, hjälp mig...
UPPDATERING: Jag hittade en märklapp på ena gardinen där det stod Borås Wäferi. I DN idag stod att läsa att de gått i konkurs :-(

3 kommentarer :

  1. Hej gila, visst är det Borås, tragiskt med konkursen.

    SvaraRadera
  2. Det är riktigt hösttyg...har det i grönt också!
    Det var verkligen en tragisk händelse, konkursen!!!

    SvaraRadera
  3. Synd att de gått i konkurs.
    Men vilken rolig länk du skickade till mig! Helt underbar, tack så mycket!

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!