onsdag 1 september 2010

Mosaik


Igår var jag till Myrorna i Ropsten, men höll hårt i plånboken och gjorde inga onödiga inköp. Det hade varit lätt att köpa tyg för det fanns mängder av gardiner, dukar, stuvar m.m. men jag har bestämt mig att inte "okynnesköpa" utan göra något av det jag har. Det fanns även mycket fina möbler men då jag inte äger någon bil var det ingen idé att köpa något just igår. För den som är intresserad av retrokläder kan jag berätta att det finns en hel avdelning med mängder av färgstarka plagg från främst 70 talet.
På vägen till t-banan finns denna fina mosaikvägg....vet ej hur gammal den är....men jag gillar den. Skarpt!

3 kommentarer :

  1. Jag håller också hårt i slantarna nu, men om jag hittar något jag inte kan leva utan köper jag det ändå! Jättefin mosaikvägg, jag gillar den också!

    SvaraRadera
  2. Oj, vad imponerad jag blir att gå in på Myrorna och inte komma ut med väskan full. Ett föredöme!

    SvaraRadera
  3. Åhå synd att Ropsten är ett par timmar bort..

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!