onsdag 11 augusti 2010

Grafiska tryck


När jag kom hem från 5 dagar i södra Frankrike låg dessa två grafiska tryck av Lars Nyman på mitt hallgolv. Jag blev så GLAD för jag har ett annat tryck av honom sen tidigare. Nu var det så att jag mailat med en person som ville sälja dessa...men när det kom till kritan så skrev personen : "Bestämde mej för att det dags att ge.tror på nåt som kallas givandets princip.inget kommer varken in eller ut ur en knuten näve.skicka mej din adress så får du den av mej". Och när jag öppnar brevet så är det inte bara EN utan TVÅ jättefina tryck!!! TUSEN TACK!

5 kommentarer :

  1. Jag var på Myrorna i Sundbyberg idag, massa fina klänningar verkligen, dit kommer jag gå oftare! Tack för de fina kommentarerna! Fina tryck!

    SvaraRadera
  2. Åhh, vilken trevlig överraskning! Fin fina kort :-)

    SvaraRadera
  3. Underbart! Tänk vad en liten handling ger lycka för andra!

    SvaraRadera
  4. hej hej!!! Den var en som berättade för mig att dessa blad fick man med en tidning som kom på 60-70 talet. De är snygga, man skulle ha en hel vägg

    o vilken fin sommarklänning du hade köpt...

    SvaraRadera
  5. vilken lycka.. är redigt avundsjuk..

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!