måndag 17 maj 2010

Weekend i Wien






Har varit i Wien på långweekend. Mycket att se och göra. Det finns t.ex. över 300 museum så alla kan hitta något man är intresserad av. Musikutbudet går inte heller att klaga på och alla kaféer med tårtor en masse ska nog ge den sötsugne något att bita i... Jag hittade en härlig second hand affär med bara prylar och kläder från 60-70 talet. Jag blev så till mig att jag glömde fota kläderna....här kommer lite foton på porslin, väskor och skor. Glasen blev mina och kom hem hela i handbagaget!

5 kommentarer :

  1. VAd härligt det lät med resa till Wien.... glasen är helt underbara!

    Kram Lotten

    SvaraRadera
  2. Glasen är exakt min smak, bra köp. Roligt med en kort resa.

    SvaraRadera
  3. Svar:
    Min blogg finns ju på blogg.se så jag ser hur många som har varit inne på min blogg när jag loggar in. Men du kan bland annat använda http://susnet.se/tjanster/

    SvaraRadera
  4. http://www.evanne.se/2010/05/27/facebooksrape/

    SvaraRadera
  5. Oooh, superhärliga bilder med mycket begärligt - vilken tur att du fick glasen med hem!!!

    Massa kram Lycke

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!