lördag 27 februari 2010

Danska IRA


Danska IRA har gjort många färgglada burkar, brickor och brödburkar. Den fyrkantiga IRA-burken är designad av Anita Wangel och den runda samt brödburken av Arne Bentsen. Brödburken fick jag rengöra ordentligt med duschen för att få bort smuts och nu är den förvaring för mina koppar som jag ska lägga ut bild på en annan gång. De två hjärtkopparna ovanpå brödburken fyndade jag i julas för hela 5 kr. Inget jag behövde men ändå kunde jag inte avstå...he...he..

3 kommentarer :

  1. Burkarna är verkligen fina, man blir så glad av dem. Alla härliga färger.

    SvaraRadera
  2. Visst det något speciellt med dessa underbara burkar..

    SvaraRadera
  3. Hej,
    tänkte höra om du tröttnat på brödburken och skulle vara sugen på att sälja den?

    Med vänlig hälsning
    Susanne
    ms_pripp (a) hotmail.com

    SvaraRadera

Reklaminlägg raderas! All advertising will be deleted!